Greif Mehanizacija

REFORM

Program enoosnih kosilnic REFORM MOTECH tvorijo številni modeli, ki pa se v osnovi delijo na kosilnice z mehanskim in hidrostatičnim pogonom. Poganjajo jih motorji z močjo od 4,8 KM pa vse do 23 KM. Opremljene so lahko z različnimi kosilnimi grebeni in različnimi tipi in velikosti koles . Prav tako jih je možno opremiti z različnimi komunalnimi priključki in tako razširiti uporabo stroja skozi vso leto.

Kosilnice z mehanskim pogonom se še delijo na:

  • CM-Linijo, pri kateri so 2-3 stopenjski menjalniki in jih odlikuje predvsem nizka teža
  • M-Linijo, pri kateri so 3 stopenjski menjalniki, prav tako različne izvedbe pogona do koles in zelo kompaktne izvedbe

Kosilnice z hidrostatičnim pogonom – RM Linija – odlikuje predvsem enostavno rokovanje in s tem tudi manj utrudljivo delo v hribovitih predelih.

Enoosne kosilnice

Program dvoosnih gorskih kosilnic -REFORM METRAC – obsega široko paleto strojev različnih moči.

Vsi modeli so sedaj gnani z hidrostatičnim pogonom.

Na voljo so različnih moči – od 61 KM pa vse do 95 KM, kakor tudi z različno opremo.

Odlikuje jih majhna teža (nepoškodovan teren), odlična okretnost (štirikolesni volan), neverjetno obvladovanje strmin (pasji hod) in predvsem varno in efektivno delo na strmih pobočjih.

 So nepogrešljivi stroji na gorskih kmetijah in povsod tam, kjer so strma pobočja za vsa opravila na travnikih. Uporabiti jih je pa mogoče tudi v komunali npr. mulčenje obrežin ob cestah in za razna druga opravila.

Metrac

Vsestransko uporaben stroj, na katerega lahko namestimo veliko priključkov kot so: nakladalka za seno, trosilec hlevskega gnoja, cisterna za gnojevko, kiper keson, gozdarsko dvigalo s prikolico in še mnogo drugih. Zelo uporaben je tudi v komunali za zimsko službo kakor tudi za druge dejavnosti.

Izdelan je tako, da je kabina s sprednjimi kolesi povezana s šasijo in zadnjimi kolesi z eno centralno cevjo v kateri je tudi pogon koles. Na tej cevi se neomejeno prilagaja različnemu terenu prednji del s kabino nasproti zadnjemu s šasijo.Tako so stalno vsa štiri kolesa na tleh, kar omogoča izredno premagovanje grbin na terenu. 

Prednost je tudi v portalnem prenosu pri kolesih, zaradi katerega sunki neravnin terena ne vplivajo direktno na ostalo transmisijo in hkrati je stroj varno dvignjen od morebitnih preprek. 

Na voljo so z različno močnimi motorji od 74,8 KM pa do 109 KM. Glede pogona imajo vsi mehanski menjalnik razen modela T10 X HYBRIDSHIFT, kjer pa je možna izbira med mehanskim in hidrostatičnim prenosom pogona na kolesa.

Muli

Če želite izvedeti več nas kontaktirajte ali obiščite: www.reform.at

Na voljo tudi rezervni deli.